Таалайбек Сарыбашов, Ош шаарынын мэри: «Баардык ишканалардын техникаларын жаңылап берүү эң башкы максатыбыз...”
Шамиль Атаханов думал, что заключение под стражу – это путевка на курорт?
Президент Сооронбай Жээнбеков: Калкты таза суу менен камсыздоо – мамлекеттик саясаттын негизги багыттарынын бири
Шайлоо мыйзамдарын өркүндөтүү максатында иштелип чыккан мыйзам долбоорлору добуш берүүгө жолдонду
Жолборс ЖОРОБЕКОВ, саясый илимдердин доктору, профессор, экс-депутат: “Мелистин сыртта жүргөнү Кыргызстанга аброй алып келбейт”
Приятная новость для фемеров: сняты ограничения на ввоз сельхозпродукции
Кулматов менен Ибраимов «Калыс-Ордо конушундагы мектепти курууга кеткен эки миллион долларды пайдаланууда жемкорлукка барган
Президент Сооронбай Жээнбеков: Кыргызстан придает первостепенное значение вопросам дальнейшего углубления региональной интеграции в рамках ОДКБ
Эрктүүлүгү менен эл ишенимине ээ болгон президент жана кызматтан чегинген башкы чекист
Турсунбек Акун: "Батукаевди чыгаруунун башында Атамбаев өзү туруп, Данияр Нарынбаев көзөмөл кылган"
Азимбек Бекназаров: "Саясатта Матраимов “ноль”, жок адам"
Сооронбай Жээнбеков: Наша экологически чистая агропродукция конкурентоспособна на международном рынке
Издөө
» » Орозо жакындады. Кантип даярданабыз?

Орозо жакындады. Кантип даярданабыз?

14 мар 2019, 15:59    bishkek
Бул жылы Орозо айы 6-7-майларда башталары болжонууда. Ал убакта мусулмандар 17 сааттан ашык убакыт бою ач жүрүүгө мажбур болобуз. “Ошол себептүү организмди ачкалыкка кантип даярдашыбыз керек?” – деген суроого жооп издедик.
Куттуу айда орозо кармоо үчүн алдын ала даярдыктын көрүлүшү ден соолукка пайдалуу экенин адистер да белгилешет. А бирок ашказан жана башка сиңирүүчү органдарда өзгөрүү болорун да эскертишет. Ошол себептүү төмөнкү кеңештерди сиздерге сунуштайбыз.
Уктоо убактысын өзгөртүңүз
Орозо айында ооз бекитүү жана ачуу убактыларынан улам биологиялык графигибиз өзгөрөт. Ошондуктан азыртан тарта уктоонун жаңы убактысына өтө баштаңыз. Азыркыдан 1-2 саат эрте уктооңуз абзел. Анткени мындай өзгөрүүнүн артынан ооз бекитүүгө оңой ойгонуп, күндүз уйкусуроодон жана чарчаңкы абалдан кутулган болосуз.
Эртең менен эрте тамактана баштаңыз
Эртең менен туура тамактанган адам кечке чейин күүлүү-күчтүү жүрөт. Орозого жакындаганда мүмкүн болушунча эртерээк тамактанганга аракет кылыңыз. Эгер таңда тамактанбай жүрсөңүз, муну тез арада адатка айлантышыңыз керек.
Суу ичүү да маанилүү
Айрымдарыбыз Орозо киргенге чейин сууну аз ичип, ооз бекигенде суусуз жүрүүгө көнүгөм деп ойлойбуз. Бул туура эмес. Куттуу айда күн сайын 8-10 стакан суу ичкенге аракет кылыңыз.
Түшкү тамактын көлөмүн азайтыңыз
Рамазанга чейин айрыкча түшкү тамакты аз жегенге көнүңүз. Салат сыяктуу жеңил тамактарды жей баштаңыз. Мындай жол менен узак убакыт ач калууга көнө баштайсыз.
Оор тамактардан баш тартыңыз
Куттуу айдын алдында чаңката турган майлуу, таттуу жана туздуу азыктарды, ага кошкон туз жана майдын көлөмүн азайтыңыз.
Мөмө жана жер жемиштер
Буласы жогору болгон жемиштерди жана сиңирүүнү жакшырткан азыктарды Орозого чейин жеп баштаганыңыз оң. Ал эми ширелүү мөмө-жемиштерди орозо учурунда күнүнө 1 же 2ден жеп турганыңыз жетиштүү.
Булак: Марал скачать dle 12.0
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив