Как Атамбаев попиарился на Аксыйских событиях и снова напомнил о себе
Кылдан кыйкым издеген жарабайт 
Баткен облусунун Кадамжай районунда “Факел” чек ара заставасынын жаңы курулган имараты ачылды
В связи с чередой громких арестов приближенных Атамбаева, рейтинг последнего резко пошел вниз 
Президент Сооронбай Жээнбеков Россиянын Президенти Владимир Путин менен жолугушту
Премьер-министр Мухаммедкалый Абылгазиев «Коопсуз шаар» долбоорун ишке киргизүүгө даярдыкты текшерди
Кытайларга каршы маанайды курчутуу АКШ-Кытай тирешинин учкунубу? 
Алмазбек Акматалиев, ректор: "Түкүргөн болбойт, бул маданиятсыздык, инфекция таратуу!"
Кыргызстан мусулмандары: «Доллар менен миллионер экениңиз чын болсо, убада кылган мечитти бүтүрүп бербейсизби?»
Станут ли откровения Алмаза Атамбаева основой для возбуждения против него уголовного дела?
Чолпонбек АБЫКЕЕВ, коомдук ишмер: “Атамбаев калптарына эч ким ишенбей калганын бүгүнкү күнгө чейин түшүнбөптүр”
Алмазбек Акматалиев, эксперт: "Атамбаев чоң проектилерден бир топ акча уурдаларын мойнуна алды"
Издөө
» » Орозо жакындады. Кантип даярданабыз?

Орозо жакындады. Кантип даярданабыз?

14 мар 2019, 15:59    bishkek
Бул жылы Орозо айы 6-7-майларда башталары болжонууда. Ал убакта мусулмандар 17 сааттан ашык убакыт бою ач жүрүүгө мажбур болобуз. “Ошол себептүү организмди ачкалыкка кантип даярдашыбыз керек?” – деген суроого жооп издедик.
Куттуу айда орозо кармоо үчүн алдын ала даярдыктын көрүлүшү ден соолукка пайдалуу экенин адистер да белгилешет. А бирок ашказан жана башка сиңирүүчү органдарда өзгөрүү болорун да эскертишет. Ошол себептүү төмөнкү кеңештерди сиздерге сунуштайбыз.
Уктоо убактысын өзгөртүңүз
Орозо айында ооз бекитүү жана ачуу убактыларынан улам биологиялык графигибиз өзгөрөт. Ошондуктан азыртан тарта уктоонун жаңы убактысына өтө баштаңыз. Азыркыдан 1-2 саат эрте уктооңуз абзел. Анткени мындай өзгөрүүнүн артынан ооз бекитүүгө оңой ойгонуп, күндүз уйкусуроодон жана чарчаңкы абалдан кутулган болосуз.
Эртең менен эрте тамактана баштаңыз
Эртең менен туура тамактанган адам кечке чейин күүлүү-күчтүү жүрөт. Орозого жакындаганда мүмкүн болушунча эртерээк тамактанганга аракет кылыңыз. Эгер таңда тамактанбай жүрсөңүз, муну тез арада адатка айлантышыңыз керек.
Суу ичүү да маанилүү
Айрымдарыбыз Орозо киргенге чейин сууну аз ичип, ооз бекигенде суусуз жүрүүгө көнүгөм деп ойлойбуз. Бул туура эмес. Куттуу айда күн сайын 8-10 стакан суу ичкенге аракет кылыңыз.
Түшкү тамактын көлөмүн азайтыңыз
Рамазанга чейин айрыкча түшкү тамакты аз жегенге көнүңүз. Салат сыяктуу жеңил тамактарды жей баштаңыз. Мындай жол менен узак убакыт ач калууга көнө баштайсыз.
Оор тамактардан баш тартыңыз
Куттуу айдын алдында чаңката турган майлуу, таттуу жана туздуу азыктарды, ага кошкон туз жана майдын көлөмүн азайтыңыз.
Мөмө жана жер жемиштер
Буласы жогору болгон жемиштерди жана сиңирүүнү жакшырткан азыктарды Орозого чейин жеп баштаганыңыз оң. Ал эми ширелүү мөмө-жемиштерди орозо учурунда күнүнө 1 же 2ден жеп турганыңыз жетиштүү.
Булак: Марал скачать dle 12.0
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив